Julafton

Hej på er alla! Känner ni er oxå som stoppade julkorvar och inlagda sillar efter helgen (helgerna)?
Det gör jag :) men ack så mysigt vi haft det.

På julafton strålade vi samman hemma hos mamma & Hasse. Det var jag, Darling, min bror och Darlings föräldrar, och så mamma och Hasse såklart.
Jättetrevligt med god mat, härlig stämning och som avslut på kvällen... 4 timmars TP! Mycket slit för ingenting visade det sig eftersom jag och mamma, efter övertygande start med 4 raka tårtbitar, INTE vann! Hmprf...

Besök av tomten fick vi oxå! Trots att vi valt att inte ge varandra paket. Måste berott på att vi varit så himla snälla i år ;)

Och jag måste passa på att ge mamma en eloge. Vi brukar alltid ha världens fulaste gran, haha. Jag vet inte hur hon lyckas med det, men antingen är den för kort, för gles, för sne eller enormt ojämn, haha.
Men i år... I år hade VI världens finaste gran!!!

Som sagt, en härlig och avslappnad julafton :)
De här är de enda bilder jag har så vi får nöja oss med de.

Berätta gärna om er julafton!
Hur har ni firat?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det måste ha varit ett bra granår i år för vår var också fin fast den brukar vara världens näst fulaste :)

2011-12-28 @ 14:23:12
Postat av: Sofie

Hahaha, grymt!

2012-01-05 @ 21:19:47
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback