Morgontidning idag! Yeeey! Det gillar jag.

Guuuud så underbart det är att träna på morgonen! Bra start på dagen, jag gillar att springa på tom mage (det funkar utmärkt för mig) och inte minst: skönt att ha det gjort!

Vi har en elektriker som skulle komma hem till oss 9 i morse och kolla varför golvvärmen på balkongen inte fungerar som den ska. Så då passade jag på att gå ner på gymmet innan han dök upp.
Så klockan 7 imorse avverkade jag "milen" på bandet.

Klockan 9 kom som sagt elektrikern. Nåja, han skulle kommit klockan 9... Kom väl 20 min efter avtalad tid. Tyvärr löste Han inte problemet utan måste komma tillbaka imorgon.

Ja, vad mer? Har hunnit med en prommis med Paris i parken, varit på banken och varit på Louis Vuitton och köpt en väska :)
Visar er sen!

Nu är det dags för lunch och sen åker jag ut till jobbet!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback