Respektlösa hantverkare! Grrr

Seriöst??
Klockan 8 hade vi kommit överens om att han skulle vara här, jag elektrikern alltså.
8.15 ringer jag och frågar var han är. Svar: "jag är hemma och ska precis åka och lämna barnen i skolan"
Say what??
Jag: "Öh, jaha, när kommer du då?"
Han: "Jag är hos dig om en halvtimme"

Han sitter alltså hemma fortfarande när han skulle varit på plats för 15 minuter sedan?? Vad fan är det för stil?
Snacka om noll respekt för sina kunder!

Föresten....klockan är 9.10 och han har fortfarande inte dykt upp!
Om jag kokar?? Som fan!!!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Håller med dig!! Tider är till för att hållas, i respekt för andra i alla sammanhang.

Speciellt som professionell yrkesman, finns inget värre än att vänta.



Ha en bra dag=)

Kramen

2011-12-07 @ 11:43:08
Postat av: Sofie

Precis!

Jag har egentligen inga problem med att folk inte är exakt i tid. Men just att fortfarande vara kvar hemma, när han skulle varit på plats för en kvart sen, sanslöst!

Då ringer man när man inser att man inte kommer hinna i tid och meddelar det.

Men han kände garanterat kylan när han väl dök upp ;)

2011-12-08 @ 14:11:54
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Pia

verkligen respektlöst :(

OM man blir försenad så måste man för f-n ringa oc berätta det ... dålig stil... håller med dig sofie.

kram kram

2011-12-08 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback