Snyggast på gymmet

Fredagskväll och istället för bio blev det löpning på bandet. Duktiiiiig tjeeej!

Körde bara 5 km löpning men istället var det i ett rasande tempo!
Sprang:
2 km på 13,8 km/h
2 km på 12-12,5 km/h
1 km på 14 km/h
Det var sjukt jobbigt! Men jag peppar mig själv under tiden med att ju hårdare jag kör denna gång, desto lättare blir det nästa gång!
Egentligen behöver jag köra både tempo och intervalllöpning lite då och då, bara det att jag hellre tar en långrunda "när jag ändå håller på". Men för att få upp tempo, flås och kondition så behövs det korta snabba någon gång i veckan. Och det är toppen sådana gånger när man har ont om tid. Så jag ska verkligen försöka få in det, även om det är sjukt jobbigt.

By The way så, om jag inte var snyggast på gymet, så hade jag iaf snyggaste tröjan på mig ;)
Klart man vill hjälpa vänner att göra reklam. Wallenbergfast - om du ska sälja din bostad!

Efter gymet blev det en nyttig middag med grillad kyckling, sallad och keso.
Efter det...en chokladboll haha.
Fredag fredag fredag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tillbringade även min fredagskväll på löpbandet på gymmet. För min del blev det 7 km i lite lugnare tempo än vad du körde på!

2011-12-17 @ 11:12:06
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback