Spabad och träning

Hej alla stressade julshoppare och ni andra som är mer som jag, dvs ganska så ointresserad av julfirande. Inte så att jag är helt anti julen, men den är inte viktigare än någon annan period på året.

Så istället för att vara ute i julhandeln så pysslar jag med annat. Ikväll har jag kört bodypump på Sportlifes nya gym på Tegnergatan. Sen hem för att ta ett långt och härligt spabad!
Så jag har slängt i hårinpackning, peelat ansiktet med en lermask och därefter en Green Tea mask. Härliga tider!
Nu blir det soffmys med Darling som precis har kommit hem. Som sagt, häääärliga tider! ;)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Skönt att höra att det är fler än jag som inte har julen på favoritlistan.

Speciellt inte när jag inte har barnen..

Men nu blir det en barnfri jul i stockholm, förberedelser för flytt, rust och bara jag och Jocke :):)

Så har ni långtråkigt, kanske vi kan klämma in en date eller PW:)

kramen

2011-12-15 @ 21:46:51
Postat av: Pia

själv ska jag gå på massage imorgon :)

2011-12-15 @ 22:19:59
Postat av: Anna

Härligt att fok vågar "gå emot" julstressen! Jag själv är heller ingenjulfantast och har det väldigt lugnt och skönt just nu jag också. Tänker inte storstäda och pynta i värsta stressanda som så många andra gör. Nej då, lite ljusstakar fick jagupp till advent och ett luciatåg i veckan, men mer än så blir det nog inte. Möjligtvis någon röd duk om lusten faller på. Annars vet jag att det blir jul i alla fall!

2011-12-16 @ 06:00:57
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Sofie

Elisabeth: ja men då måste vi absolut planera in lite! Gärna en pw! Det behöver jag men det är alltid så mörkt och jag gillar inte att ge mig ut själv då. Men är man två så!

Pia: åhhh vilken lyx! Njut!

Anna: haha, då är du ändå lite bättre än mig på att julfira...jag har inte ens en liten julblomma, än mindre orkat dra upp julkartongen (ja, vi har bara en!) Usch vad hemsk man är, men grejerna ska ju förtusan snart ner igen :) men en gran har vi i entrén så det får räcka :)

2011-12-16 @ 21:44:28
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback