Tiesto@Globen 17 december 2011

Det här med att festa på en stor arena till en känd DJ, nja, det var inte riktigt min grej.

Jag kan ju inte stå och glo på en kille som bara står och spelar musik, eller ställa mig och hoppa runt med alla andra där...nja.
Sen kan det nog ha att göra med att jag inte kände igen en ända låt haha.
Även om Tiesto är känd så är jag ingen sån som har råkoll på musik.
Men jag tänker mig att om någon med musik i min smak som tex swedish house maffia, eller David Guetta hade spelat, då hade jag nog varit mer på g och dragits med i stämningen :)
Men det var trevligt ändå. Och kul att ha testat iallafall.

Så nu har jag två vip biljetter till avicii i Globen i maj om någon är intresserad ;)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Då är vi på som aldrig förr:)

Kramen

2011-12-18 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback