Julvecka

Nä vet ni, det är tungrott att använda sig av blogg.se appen.
Det är ju en sjukt smart ide om det bara funkade som det skulle! Men jag kan verkligen inte få upp bilderna från Tiesto i lördags. Felmeddelandet har kommit upp varje dag nu så nu lägger jag ner! Nu skriver jag från datorn men det tar sån tid att maila över bilderna, spara dem på datorn och sedan lägga upp den.

Annars då?
Denna vecka är det mycket. Mycket av roligheter iofs :)
Igår (tisdag) var jag ut och åt middag med mina kollegor från tiden hos Vasakronan. Mysigt. Jag kallar dem fortfarande mina kollegor, men Darling snyftade lite igår och sa "men vi då, är inte vi dina kollegor nu", haha. Så okej då, mina föredetta kollegor :) Men de kommer alltid ligga mig väldigt varmt om hjärtat!

Idag är det onsdag och då vankas det lutfiskmiddag hemma hos Liz. Jag har äntligen hittat EN person som gillar Lutfisk precis som jag! Vi stötte in i varandra ovanför fiskfatet på julbordet och insåg att vi precis hittat en gelike, haha!

Imorgon torsdag är det Julbord med AIK med efterföljande derbymatch mellan AIK-Djurgården. Är det någonting som kan locka iväg mig på en hockeymatch så är det ett Julbord! (Och möjligtvis en försäkran om en stor kartong med popcorn, men den gubben går bara ibland)

Fredag ska jag väl försöka hinna med lite pyssel inför Julafton och på lördag är det som sagt, Julafton. Då bär det av till Mamma på Julfirande tillsammans Hasse, min bror och Darlings föräldrar.






Kommentarer
Postat av: Peter

Är också på derbyt idag, AIK vinner!

// "VK" Peter

2011-12-22 @ 14:03:50
Postat av: Sofie

Bra!!' det är ordning på dig :)

Klart de/vi vinner :)

2011-12-22 @ 18:11:50
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback