Väntar på celle, partyfeeling och thaimat

Ikväll kör jag casual dressing. Dvs ett enkelt svart linne, jeans och ett par bekväma högklackade stövlar.

Vet liksom inte vad jag har att vänta mig. En kväll i Globen med en kille som spelar lite housemusik. Nåväl, det känns som att jag gör rätt i att inte dra på mig de högsta klackarna och den tightaste dressen ;)
Funderade på det där med väska oxå, orkar man verkligen släpa på en sådan? Men Jag och mina väskor...hallå! Det är för mig typ viktigare än vad jag har på mig! Så om jag går utan väska kommer jag känna mig naken! Huuua!
Jag har faktiskt inte ett klädesplagg som är dyrare än min billigaste väska :) Skor och jackor ja, men de räknas inte riktigt till kläder. Mina väskor är mina babies.

Wellwell, Nu inväntar jag celle som ska komma med lite partyfeeling och thaimat.

Har ni nåt kul på g ikväll? Någon som oxå ska till Globen föresten??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback