Veckans träning

Hmm, nu måste jag tänka igenom vad jag har fått ihop träningsmässigt denna vecka.
Liten intressant notis, jag sprang 12 km runt brunnsviken i helgen på tiden 1.01.10.
När jag sprang samma runda förra helgen så sprang jag på 1.01.30.
Är inte det lite sjukt, haha? På 12 km så skiljer det bara 20 sekunder! Det är ändå ganska lång sträcka man springer och rimligtvis så borde tiden kunna skilja sig ganska mycket beroende på dagsform. Ska faktiskt försöka komma ihåg att ta tid varje gång jag springer där framöver, och se hur utvecklingen tar sig.
Jag skulle vilja ligga på 59 minuter som standardtid, eller bekvämlighetstid som jag kallar det, dvs att om jag som dessa två helger "lullar runt" utan att ta ut mig, ligger på strax under timmen.

Mån: -
Tis: Fm=1 mil på bandet i lugnt tempo, 11km/h. Em=45 min indoorwalking.
Ons: -
Tor: bodypump
Fre: -
Lör: 12km löpning runt brunnsviken tid; 1.01.10
Sön: -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback