Åhhh vad jag längtar till sommaren nu! Är ...

img_0346 (MMS)

Åhhh vad jag längtar till sommaren nu! Är onekligen lite trött på att frysa, men det får jag såklart inte säga högt eftersom vårt leverbröd är just kylan ;) Kollar på sommar i Sverige på TV3 och får sånna sommarfeelings! Jag vill oxå svassa runt i kort kjol och linne, sitta ute sent på varma sommarkvällar och vakna av att solen strålar! Men tiden går fort, det är ju redan ljust fram till kl 17 om dagarna. Idag insåg jag att 2 veckor går sjukt fort... Det var nämligen exakt 2 veckor sedan som jag o Darling gjorde ett vad: Om han tränar varje dag i 2 veckor, så ger jag honom 1 timmes massage. Om han inte klarade det, så var det min tur att få massage. Och om ni undrar vad jag gör ikväll, 2 veckor senare, så är det att stå och massera... Fan! Men  det är ju en win win situation eftersom jag gillar när han tränar. Dessutom är han värd det då han verkligen har haft hård disciplin! En kväll gick han till gymmet kl 21.40.... Och igår gick han upp kl 18 trots att några vänner satt här hemma och drack öl och spelade FIFA :) Så ja, veckorna går fort och snart är det sommar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul vadslagning! Synd att du förlorade dock för en timmes massage vore väl inte fy skam! Kanske skulle införa nåt likande här för att få igång min egen träning. Frågan är bara om min älskling är pigg på att ge massage en timme! Tål att funderas på!

2011-02-20 @ 19:03:57
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Mamman

Bra gjort av Linus !! han kan vara envis.... nästa gång är det din tur

2011-02-21 @ 11:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback