Alla hjärtans dag eftermiddag

Förlåt om jag upprepar mig men....det är ju faktiskt Alla Hjärtans Dag och då får kärleken lov att spira.

♥ HERREGUD VILKEN UNDERBAR KILLE JAG HAR TRÄFFAT!  ♥


Jag älskar honom något oerhört och det är samtidigt min bästa vän (men även, ni vet vilka ni är... Ni är oxå mina bästa vänner såklart ;))
Den 27 februari har vi varit tillsammans i 6 år, därav 2,5 år som gifta.
Och helt ärligt, så blir det bara bättre och bättre för varje år som går!

Nu är Darling och tränar, då passar jag på att duka upp lite mys. Champagne och snacks står på menyn.
För sen är det tydligen min tur att bli överraskad... :) Tusse har fixat kvällens mys säger han.
Återstår att se vad han hittat på för nåt.

Jag älskar dig mitt fina, FINA hjärta!



Kommentarer
Postat av: Pia

ååå, va ni är söta :) kram kram

2011-02-15 @ 21:06:07
Postat av: Sofie

Tack! Vad gulligt av dig :) Stor kram!

2011-02-15 @ 21:22:24
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback