Alla hjärtans dag morgon

Imorse skämde jag bort mitt hjärtas kärlek... såklart!
Jag är inte mycket för att fira högtider, men Alla hjärtans Dag kan ju vara mys att uppmärksamma.
Älskar att överraska och göra fint. Och speciellt att göra honom glad :)

Smög upp och ställde fram 10 röda rosor som jag köpt dagen innan. Ett kort och en ask med choklad.
Eftersom jag vet att han har bråttom på mornarna, och måste åka runt halva stan och sitta i köer... så gjorde jag iordning en "take away frukost".

Själv unnande jag mig själv ett långt bad. Hade lite SPA morgon, ganska skönt att fräscha upp sig ordentligt när man blivit av med förkylning :)

Önskar er alla en fin Valentines Day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback