Alla hjärtans dags kväll = ett par Louboutins!

Hade en sjukt mysig alla hjärtans dag med mitt hjärta.

Som jag skrev så dukade jag upp lite mys hemma medan han var och tränade.
Så kommer han hem och med sig har han ett lila paket, till mig! :D
Skokartong tänkte jag då man lätt kan avgöra på storleken på kartongen, hehe. Helt rätt! Såg framför mig ett par nya löpskor. Jag var helt bombsäker på det!

Tills jag fick bort pappret och på kartongen stod.........
Christian Louboutin!

Älskade, goaste, bästaste!!! I kartongen låg ett par supersnygga 12 cm klackar och log mot mig :D
Tack Tack Tack Tack! Puss Puss Puss Puss!
Tyvärr var de en halv storlek för små, så de måste bytas till rätt storlek bara.

Drog i oss lite bubbel och sen åkte vi ner till Operabaren, där Darling bokat bord för kvällen.
Blev jätteglad då jag älskar att testa nya ställen!
Speciellt när det bara är vi två och man vill ha lite mysigt. Är man ett stort gäng känns det ofta bättre att gå till ett ställe som man känner till.
Jag tycker att det var grymt tu man hand middagsställe!

Fint paket. Haha, det roliga var att han hade tagit mitt kort, som jag gav till honom i morse. Och bara ändrat om namnen. Han är för rolig :)
Nya skor
Gottemys (Nyttigt! Dippen är gjord på lätt kessella och vanlig holiday dip. Spädde ut med lite vatten. Smakar precis som med gräddfil!!)
 Operabaren. Fiskgryta blev det för mig. Gudomlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback