Bara för skojs skull så har jag rotat igenom hela förrådet

Oj så det kan gå!

Skulle ner i förrådet och kolla om Darlings skridskor låg där, vilket dom gjorde.
Men plötsligt får jag för mig att gå igenom alla kartonger som står travade på hög!
Vilket jobb!
Hittade en hel del kul, men oxå mycket som skulle kunna slängas på stört. Ja, typ allt förutom mina två "ungdomskartoner" samt julpynt skulle faktiskt kunna kastas.
Men jag fick fram en kartong med Darlings gamla kläder. Perfekt! De ska jag ta med när jag lämnar kläder till hemlösa som jag skrev om tidigare.
Hittade även 2 kartonger med mina gamla saker, från skolan, resor, fotoalbum mm. Min suddgummisamling från typ...ja när samlade man på sudd??
Min operationsmapp, skolkataloger, sparade brev från brevvänner sen jag var liten mm mm. :)


Hihihi, titta vad jag hittade. Den här dikten skrev jag och Johanna nån gång i högstadiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback