Dagens skrattanfall! Septembers intervju i Nyhetsmorgon!


Det här gjorde att min dag började med ett riktigt tokskratt! Och jag skrattar fortfarande varje gång jag ser det!

Petra "September" Marklund var morgonens lördagsgäst på Nyhetsmorgon idag.
Och det är missuppfattningen hos han som intervjuar henne som får mig att både skämmas och skratta!!
När jag såg det live imorse så undrade jag om det var fel på min tv-bild eller vad tusan det var som hände.
Haha, ni får kika in det själva

I klippet nedan:
Klicka fram till minuten 04.15 (där börjar själva frågan så lika bra att se därifrån så man får en helhet)
Men i minut 5.00 kommer det roliga!

Hahahaha, jag dööör.... Vad tycker ni? Var inte det här superkul :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback