Läges check: 1. Jag har nu förflyttat mig ...

img_2453 (MMS)

Läges check: 1. Jag har nu förflyttat mig från sängen till soffan. 2. Ätit 5 rostade mackor med massa smör och ost på. 3. Tagit nässpray så jag ska kunna andas.                                    Darling tog med sig Paris till jobbet idag, riktigt skönt att slippa känna press över en hund som vill gå ut. Jag borde borde BORDE  plugga idag! Har prov i företagsekonomi på onsdag och har bara idag och imorgon fm på mig att plugga. Men ärligt, jag orkar inte! Och skulle jag ändå sätta mig med böckerna så skulle jag nte få in vad det står. Ännu mindre orka tänka i övningsuppgifterna... Så jag avvaktar. Kanske kan sätta mig några timmar ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback