Ledsen för dålig uppdatering. Men efter da...

img_3594 (MMS)

Ledsen för dålig uppdatering. Men efter dagens eftermiddagslektion så var det bara att sätta sig med en datauppgift som dumt nog ska vara inne imorgon! Jag trodde vecka 10, det står så! Men det står oxå den 9 februari...imorgon mao! Det tog nästan 4 timmar, och nu är det plugg inför morgondagens prov. Har ju läst allt jag ska under veckornas gång, men jag känner ändå inte att jag har full koll på alla ord och uträkningar. Nu är klockan 22, tänker att jag ska sitta här och läsa fram till 02. Lika bra att tänka så så jag inte får panik när klockan tickar på. Sova kan man göra andra nätter. Nu får man sota för att man legat hemma sjuk, men jag känner mig ändå liite ikapp. Även om jag inser att jag inte kommer ha ful koll på allt till provet imorgon... Har ju hjärnan full av snor dessutom så jag är osäker på om jag får plats med mer information... ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Önskar dig lycka till på provet!

2011-02-09 @ 05:41:14
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Sofie

Taaaaack!

2011-02-10 @ 11:16:20
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback