Min nya Gucci. Kommer bli toppen i vår :) ...

img_2616 (MMS)

Min nya Gucci. Kommer bli toppen i vår :) Dock, om man får vara lite kräsen, så är det lite tråkigt att det är samma modell som jag har på min favorit Louis Vuitton. Men det är ju trots allt en otroligt användbar modell och dessutom så är denna en storlek mindre. När jag var upp och hämtade väskan idag så var det några fler tjejer där för att hämta sina vinster. Många godbitar må jag säga! Ja väskorna alltså, inte tjejerna ;) 2 st Marc Jacobs, 2 st Prada, 1 Mui Mui och så min Gucci


Kommentarer
Postat av: Anna

Återigen säger jag grattis till den underbara vinsten! Ser riktigt snyggt ut det där!

2011-02-22 @ 05:40:43
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback