Nä men dra mig baklänges! Vad f*n hände nu...

img_2476 (MMS)

Nä men dra mig baklänges! Vad f*n hände nu?? Jodå, jag vet nog att det har snöat idag...men så här mycket?!? Känner spontant att det är Tur för mig att jag inte jobbar som snöröjare, då hade jag fått hoppa in i plogbilen nu. Uschmej, jag fryser bara av tanken att inte få krypa ner i sängen! Det ska jag faktiskt göra nu. By the way! Fyyy vad jag skäms!!! Förlåt Emelie!! Jag skulle ha ringt dig för typ 6 timmar sen men det bara försvann ur min hjärna! :S


Kommentarer
Postat av: Anna

Fick skotta snö när jag kom hem från jobbet igår! Ingen sysselsättning som man saknat precis...



Händer det nåt kul i helgen då?

2011-02-11 @ 05:40:40
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Emelie

Vännen,Det är lugnt =D Vi hördes ju i dag,jätte kul!!! Hörs snart igen..trevlig helg & MASSA kramar till dig

2011-02-11 @ 14:44:03
Postat av: Sofie

Anna: Nä fy! Tur att man slipper det när man bor i lägenhet :) Helgen kommer gå i kurerandets tecken så det blir lugnt.



Emelie: :) Kul att prata med dig! Snart igen!

2011-02-11 @ 15:02:50
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Mamman

Tur för dig att du flyttat hemifrån.... annars hade du fått skottat en hel del.... 2 dm har vi fått...minst /Kram

2011-02-11 @ 19:08:24
Postat av: Sigurdmarianne

Nice site, regards from the netherlands!

2011-05-31 @ 08:08:27
URL: http://sigurdmarianne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback