Peep toe eller vanliga pumps?

Idag gick jag ner på stan och skulle byta mina fina Louboutins till rätt storlek.

Det lustiga var, att jag inte kom hem med ett par nya skor... utan två!
Grejen var den att där jag bytte dem, så hade de bara sommarmodeller, alltså med öppen tå. Jag tycker att det är jättefint, men samtidigt är det ju bättre med ett par som går att använda året om. Alltså ett par vanliga pumps.

Nu hade de ju inte några "vanliga" pumps där, så jag bytte till ett par likadana "peep toe" som jag hade fått, fast i rätt storlek.
MEN! Jag gick in på Nathalie Schuterman efteråt och där hade de ett par pumps! Så jag köpte dem oxå, tänkte att jag får gå hem och sova på saken.

Jag är nästan säker på att jag vill behålla pumpsen, mest för användbarhetens skull. De är dessutom i skinn och det känns som att de håller sig fina bättre än mocka...?
Peep toe är ju dock gudomligt snygga till sommaren dock! Och mocka ÄR fint.

Får man fråga vad ni tycker är snyggast/bäst/mest praktiskt? Vilka hade ni behållit?
NR. 1 (pumps, skinn, svarta, med inbygd platå)
NR. 2 (peep toe, mocka, svarta, med inbygd platå)



Kommentarer
Postat av: Anonym

nr 2

2011-02-15 @ 19:28:03
Postat av: Lotta

Hm, mest praktiskt är väl kanske nr 1, snyggast var båda två och jag hade behållit båda två!

2011-02-15 @ 20:01:03
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Lotta

Haha, man kan ju alltid drömma eller hur? Å andra sidan är jag knappast ekonomiansvarig i den här familjen heller, av förklariga skäl. :)

2011-02-15 @ 20:57:08
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Lea

Pumps, de med stängd tå

2011-02-15 @ 20:57:36
Postat av: johanna

Nu har du ju redan köpt dem,behåll båda vetja!! KRAM på dig min vän.

2011-02-17 @ 10:03:54
Postat av: Sofie

Tack för era råd!



Linus undrade om jag blivit galen när han kom hem och det stod TVÅ par skor på köksbordet!

Haha, så hade jag behållit båda hade jag fått sparken som hemmets ekonomiansvarige ;)

2011-02-17 @ 10:23:30
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback