Storstädning! Wiiihuuu... eller?

What to write, what to write?
Just nu står det stilla i min lilla hjärnbank...

Men idag har jag storstädat.
Inte med flit... det bara blev så. Well well, it has to be done nu när vi sagt upp städerskan.

Det började med att jag skulle plocka undan lite kläder...vilket gjorde att jag plockade undan massa annat som inte låg där det skulle...och i all hast så tog jag fram damsugaren och tänkte snabbdamsuga.
Jag kan INTE snabbdamsuga! Jag blir liksom manisk med damsugaren i min hand! Inte det att jag tycker att det är roligt, jag avskyr det. Men när jag väl går där så måste liksom ALLA korn på golvet försvinna!
Och mitt i all damsugning så får jag för mig att göra rent i sofforna. Så helt plötsligt står jag svettig som fan, med damsugaren igång som för oljud och blåser varmluft, och hela vardagsrummet i kaos och undrar vad tusan som hände?!?

Men då var det liksom försent att lägga ner.

Så sen fick golvet sig en omgång av skursvabben. (Det är roligare. Men det jobbiga med att svabba är att man upptäcker att det finns gruskorn KVAR på golvet! Va faaan.....)
Ja vad mer? Stålull i diskhon & helrengöring i badrum.

Men nu är jag klar!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Du kan få komma hit o fortsätta /Kram

2011-02-03 @ 17:56:57
Postat av: Anonym

Heja heja=)

Önskar jag hade orkat detsamma....



Ha det gott



Ps kommer till Stockholm nästa helg och nu skall det bli av. Kanske vi kan typ boka en långprommis eller nått annat trevligt så lite i förväg, så vi får til det nån gång....Var ett tag sen vi sågs



Kramen

2011-02-03 @ 18:16:55
Postat av: Elisabeth

Kommentaren kom från mig, glömde namnet......

2011-02-03 @ 18:17:48
Postat av: Anna

Åh, kom gärna hem till mig vet ja!

2011-02-04 @ 05:41:12
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Sofie

Haha, jag är ledsen men ni kan glömma att jag kommer hem till er och städar! Om ni inte betalar sjuk bra iofs.... ;)



Elisabeth: Toppen! Vill gärna ses, jättelängesen känns det som...

2011-02-04 @ 18:01:36
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback