Så gick det till när jag vann Gucci väskan, denna gång!

Det jag skrev om igår... Att det hade hänt en rolig sak som jag inte ville berätta förens idag, det var väsktävlingen :)

Det var nämligen igår som jag ringde in och blev en "delfinalist" i Drömväskan på Radiostationen The Voice Ler med öppen mun

Men grejen var att det är inte säkert att man skulle få vara med och tävla om själva väskan idag. För det var flera delfinalister men bara två av dem skulle bli uppringda idag på morgonen.

Haha, jag har för tusan legat vaken sen klockan 5 imorse och hoppats!

Sen när klockan började närma sig 07.15, då tävlingen skulle avgöras, så satt jag och TOKSTIRRADE på telefonen och hoppades innerligt att de skulle ringa upp just mig!
Och japp, "Dolt nummer" står det när ringsignalen ljuder :D Hör Martin Björk i andra änden som säger att JAG ska få vara med och tävla, yeeeey!

Så det var jag och en tjej till som fick svara på frågor. Bäst av 3 var det och man skulle ropa sitt namn när man kunde svaret.

Första frågan vann jag (vad gör man pommes frites av?)
Andra frågan vann hon (vad kallas det när man ser dåligt på långt håll?)
Tredje frågan vann JAAAG (Vad föder man upp på ett Stuteri?)

Haha, nu hade jag ju säkert kunnat sista frågan ändå, men som hästtjej så behövdes knappt en mikrosekunds betänketid :)

Fy tusan vad glad jag är nu!!!

Men det är nästan lite genant.... Jag har verkligen tur när det gäller sånt här... Generat leende
Vågar man säga till folk att man har vunnit Gucciväskor två år i rad? Haha!

MEN! Alla har vi våra chanser och de ska man ta vara på!
Ni kan oxå tävla!!
Lyssna på The Voice 105,9 på eftermiddagarna, så ska man ringa in när man hör Josefin Crafoords röst.
Man kan dessutom gå in på deras hemsida och tävla om en av väskorna.
Lycka till!

Föresten! Glömde jag nämna att jag dessutom vann 1000:- att spela för på Eurolotto.com Blinkar

 Årets vinst
 Förra årets vinst

Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis Sofie ! Det är du värd :) kram kram

2011-02-15 @ 21:01:02
Postat av: Sofie

Tack Pia!! Hoppas allt är fint med dig! Trots kylan.... KRAM!

2011-02-15 @ 21:23:40
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: johanna

Årets väska är kanonfin, mycket användbar : ))))

2011-02-17 @ 10:02:00
Postat av: Sofie

Taaaack Johanna!

Dock, om man ska vara kräsen, så är det ju liiiite tråkigt att det är samma modell som jag redan har o har haft i Louis Vuitton...

Men det är ju en värdslig sak! ;)

2011-02-17 @ 10:16:20
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback