Idag har jag...

God kväll alla trötta! Och pigga med för den delen... Själv är jag iaf trött.

Idag har jag hängt i skolan hela dagen. Eller... hela dagen är väl att ta i, mellan 8.30-15.30 är jag där. Ingenting mot en normal arbetsdag egentligen.

Idag har det hänt en sjukt kul sak! Igen, haha!
Men nu får det vara nog med mina lyckosamma inlägg för denna vecka, har insett att avundsjukan är en del personers närmaste vän ;) Så det här kommer jag skriva om en annan gång. Kanske...

By the way så sov jag på mina Louboutins i natt.
Inte bokstavligen såklart, även om jag gärna velat!
Jag behåller nr 1, pumpsen. De känns som sagt mest användbara.

Måste även tillägga att jag fyndat rejält idag!
Köpte ett par SJUKT snygga jeans idag som satt som en smäck! Nypris 2000:- men med 70% rabatt så var det inget snack om saken.  Det var inte så att jag var ute på byxjakt, men jag BEHÖVER verkligen ett par jeans!
Grymt kap!!!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blir jag ju supernyfiken ju!

Så himla surt med avundsjuka! Varför har så svårt att glädjas med andra?!

2011-02-17 @ 08:42:24
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Pia

wow, vilket kap på jeansfront ! grattis! jag tycker iaf att du ska behålla båda paren skor, jättesnygga ! Du, bry dig inte om avundsjuka människor, det kommer alltid att finns såna.

kram kram



By the way: hur har det gått med tvättmaskinen ? och hela den storyn ?

2011-02-18 @ 14:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback