Människor upphör aldrig att förvåna

Hej & Hallå på er alla fina!

Jag veeet att jag inte svarat på era komentarer
de senaste dagarna. Det är inte för att jag ignorerar er, såklart, utanför att jag haft prov som jag pluggat till :)

Provet var idag och gick hyfsat bra. Tackar som frågar! :)
Tyvärr vet jag ett fel som jag har gjort då jag blandade ihop några lagar :( Tack vare "Arbetstidslagen" så glömde jag bort "Arbetsmiljölagen" vilket gjorde att jag blandade ihop två andra lagar, "Lagen om Anställningsskydd" och "Medbestämmandelagen". Inser då oxå att jag kan ha blandat ihop flera av lagarna.... Äsch! Jag hör ju själv hur snurrigt det låter så vi lämnar det här.

Har fått veta en helknäpp sak gällande min blogg. Så mycket mer kan jag inte säga...
Men ärligt talat. Tror folk att jag skriver ner ALLT som händer i mitt liv?? Om det var på det viset så vill jag lova att jag inte skulle ha mycket tid för att leva - just mitt liv.
Det jag skriver är ett utdrag, kanske man kan se det som några rader ur varje kapitel av en bok.
Och det jag skriver, det är vad JAG väljer att folk ska få veta. Det är ingen annan som sitter och dokumenterar varje steg jag tar och skriver allt vad jag tänker, gör och vilket humör jag är på. Så det jag skriver, det vet jag ju att ni läser, såklart! :)
Men det jag vet nu tar nog priset som årets konstigaste.... 
Jag är som sagt helt okej med att alla läser, eftersom jag själv väljer VAD ni ska veta om mig. Men jag kan inte låta bli att fundera på vad som kan få den här att vilja läsa om mig?? Och vad den tänker efter varje inlägg... Irritation? Nyfikenhet? Bitterhet? Uppriktig glädje? Eller det kanske bara vill skvallras? JAG har ingen aning.
Jag skulle kunna dra en parallel här men skiter i det 

Well Well! Jag tycker att det är oerhört roligt att (typ alla) ni som läser är här!
Oavsett om det är för att hålla kontakten med en vän sedan länge, familj, släkt & vänner, rara personer som hittat min blogg av en slump eller om ni smyger runt anonyma för att ni är intresserade av just lilla mig *blink*. Ja, nästan vilken anledning som helst! I love you all ;) Och ni vet att jag älskar när ni kommenterar!

Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med det detta... Så jag avslutar här... och funderar vidare på om jag ska skratta, gråta eller skämmas. Inte för min skull såklart, utan för någon annans.



Kommentarer
Postat av: Mamman

Hm....nu gjorde du mig nyfiken ?? Kram

2011-02-22 @ 21:34:14
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Såklart man måste sålla lite i vad man berättar om på sin blogg, gör du helt rätt i! :) Jag hoppas provet gick bra trots små missar, är ju så himla lätt att få hjärnsläpp tyvärr :/



sv: Men visst är skinnjackan ett grymt kap! Kan knappt bli bättre :)

2011-02-22 @ 21:47:56
URL: http://siribeckman.se
Postat av: Pia

Provet gick säkert bra iaf :)

Å du, strunta i alla dumma, avundsjuka människor, det finns alltid personer som vill såra en, dumma personer helt enkelt. Självklart berättar du ju bara det du vill på din fina blogg :) Take care!

kram kram

2011-02-22 @ 22:15:46
Postat av: Lea

Hej, jag fann din blogg av en slump genom google, för ganska länge sedan. Och jag har följt den sedan dess, just för att du gör intressanta inlägg, jag känner inte dig o inte du mig, men jag tycker det är roligt att följa dig ändå, det som händer i ditt liv, exempelvis att du har sådan tur med att vinna väskor :-). Jag som själv också älskar väskor. Folk kan vara taskiga och elaka, men det är bara o strunta i sådant, stå på dig, du har rätt o blogga om precis vad du vill. Det är nog avundsjuka som ligger där i grunden, till att vissa är elaka och alltid ska snacka en massa onödigt. Men tyvärr lär det alltid finnas sånt folk, men men bara o inte bry sig.

Kram Lea

2011-02-22 @ 23:18:26
Postat av: Peter

Du, kör på i dina egna spår och tankegångar. Avundsjuka, missnöje, negativa åsikter e.t.c. är anonyma människors enkla sätt att kritisera sig själva o sin omgivning. Bry dig inte om dessa! Jag läser med nöje det du skriver och tar del av din vardag som du vill dela med dig av!

// Peter

2011-02-23 @ 09:23:59
Postat av: Lotta

Jag håller med Peter, anonyma människor som är missnöjda med sitt liv har tyvärr mycket lättare att kritisera andra människor de är avundsjuka på än att ta tag i sina egna liv. Det är fruktansvärt trist att dessa människor dessutom anser sig ha rätt att kritisera och "sätta sig över" den/de som de är avundsjuka på.

Fortsätt vara du och gör det du är bäst på (=att vara du!)

Kram!

2011-02-23 @ 19:46:28
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Sofie

Gulliga Gulliga Gulliga Ni!

:) :) :) :) :) :)

2011-02-23 @ 22:02:49
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Nettan

Kan inte annat än hålla med alla föregående talare! Kram

2011-02-24 @ 17:52:48
URL: http://www.jeli81.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback