I´m having a blonde moment...

Idag skulle jag ha tokpluggat hela dagen eftersom jag känner mig oerhört osäker på de här kapitlen.
MEN! Har jag gjort det? Nej.

Jag gjorde ett tappert försök imorse. Men så fastnade jag framför "The Voice" fram till kl 9.
Sen satt jag faktiskt med böckerna mellan 9-11, men jag lyckades inte ens få in vad jag läste. Jag läste men tankarna vägrade fokusera.
Kl 11 gick jag till gymmet istället och var hemma igen 13.30.
Då fick jag för mig att laga en KYCKLINGPAJ!?! Va faaan.... Jag har nog aldrig gjort en matpaj i hela mitt liv (okej efterrättspaj, men inte matpaj), men DET var tydligen en bättre idé än att plugga???

Var klar med den vid 14.30. Satte mig för att plugga men ingenting gick in.

Klockan 15 kom Liz förbi och lika bra var väl det :) Någon studiefeeling infann sig liksom aldrig ändå.
Sen hängde vi fram till kl 20.30. Gick ut med Paris och funderade på att ta tag i böckerna...men nä. Jag ger upp för idag.

Men imorgon MÅSTE jag ta mig an Nollpunktsanalyser och procentsatser... och marknadsföring.
MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE!
Hoppas att det lossnar :) för just nu går det verkligen inte in!

                                                          blonde464


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback