Kanske skulle ge inlägget en rubrik oxå... :)

Fick strunta i Cirkelträningen imorse eftersom jag fortfarande känner av halsen *snyft*
Som tur är har det inte blivit värre...men ändå så pass att jag inte vill riskera att bli sjuk på riktigt. Istället så blir det träningsvila och så pepprar jag mig själv med vitaminer av alla de slag!

Fast igår hade vi ju myskväll och då blev det smågodis och kladdkaka :)
Men det är säkert nyttigt med liten sockerbomb för att bekämpa de odugliga små bacillerna!

Nu är klockan 13 och jag mår faktiskt helt okej.
Ska ta bilen och testa på shoppingen på "Bromma Blocks". Har inte varit där sen dom bygde centrumet, och ska skjutsa grabbarna till någon fotbollsmatch i närheten och behöver hårspray så då blir det perfekt!

Ikväll blir det middag på Teatergrillen med Peder & Louise.


Ang. rubriken. Jag glömde rubriken på detta inlägg... så satte jag dit den efter... nu alltså.
Men kom inte på någon rubrik så det blev så här :)
Äsch! Glöm det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback