Veckans träning v 5 - 2011

Jävla skit förkylning!
Jag tycker att jag gjort ALLT rätt, ändå blir jag sjuk. Äter nyttigt, regelbundet och får i mig massa vitaminer dagligen. FAN!

Det jobbiga är ju egentligen inte grejen att vara sjuk just nu, utan att man vet att man har 1,2,3... veckor framför sig som man kommer hosta och snora.
Men! Jag ska försöka tänka positivt, det KAN ju vara så att det ger med sig direkt.

Denna vecka var "sådär". Känns som att det inte var så mycket kvalitet i träningen, mest att jag gjorde det men jag gjorde det halvdant.
Löpningen i måndags var ju i bekväm fart, 11km/h
Tisdagen var iofs bra! Där kände jag att jag gjorde bra ifrån mig och gav allt.
Onsdagens Indoor var jag ofokuserad, det gick okej men inte mer än så. Kände aldrig att jag kom upp så pass i pulsen att det gav något.
Torsdagen powerwalkade jag en timme. Egentligen räknar jag det som vilodag då det mest var för att röra på mig, hade lika gärna kunnat ta en promenad utomhus men nu är det vinter och mörkt så det blev på gymmet ist.

Ja, sen blev jag krasslig.
Hoppas dock på att vara på banan igen om några dagar... :)


Måndag: Löpning 10 km = 55 min    
Tisdag: Cirkelträning 45 min + löpning 30 min 
Onsdag: Indoorwalking 45 min   
Torsdag: Powerwalk 1 h på bandet med 2 kg hantlar i händerna 
Fredag:
 ----- 
Lördag: -----  
Söndag: -----

Kommentarer
Postat av: Anna

kan väl vara så att förkylningen låg och pyrde under veckan och därför som träningen inte kändes helt ok. Har också blivit förkyld nu i helgen men hoppas på snabb övergång så jag kan träna enligt planering i morgon. Har precis som du proppat kroppen full med nyttigheter för att "mota Olle i grind".

Krya på dig!

2011-02-07 @ 05:32:14
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback