Anmälan till Premiärmilen

Nu är det dags att anmäla till årets första löpartävling! Wiiihuu :)
Kom igen!!! Är ni på?!?

Premiärmilen går av stapeln den 27 mars och bara av att läsa inbjudan gör mig peppad, haha! Nu har jag ju inte sprungit så mycket i år, men va fan, det är ju en och en halv nä två månader kvar, så tills dess ska man väl ha fått upp löpsteget :)

http://www.premiarmilen.se 

Sitter och funderar på vilken klass jag ska anmäla till, motion eller tävlig.
Förra året startade jag ju i motionsklasserna i alla lopp, så där känner man ju sig lite hemma. Men nu tänker jag att jag visst kanske har något att komma med i tävlingsklassen.
Fast å andra sidan, det är ju bra mycket roligare att vara i topp i motionsklassen, än bland de sista i tävlingsklassen. För i topp i tävlingsklassen, DET kommer jag INTE vara.
Och det är nog lättare att springa topp 50-100, än att känna att alla som inte har nåt liv springer ifrån en som värsta gassellerna... ;) Då blir man bara trött.



Hahaha, jag dööör. Snyggaste hållningen i stan liksom!
Den här bilden möts man av när man går in på Parloppets hemsida. www.parloppet.se
Fy tusan vad trött jag var när jag sprang det här loppet! Bara 5 km men jag var döende!
Men ett gäng järntabletter under sommaren gjorde susen! 46,03 på Hässelbys mil


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så sjukt duktig så jag får dödaångest! herre gud.. jag kännerm ig som en degklump varje gång jag läser din blogg..



Gällande louboutinsen så ska man tydligen enbart köpa de på londonrean.. då kostar alla runt 2000-2500kr.. I KNOW!!! typ gratis ;P



Anton längtar efter tant Sofie och farbror Linus... när kommer ni förbi :)



Stor kraaaaam

2011-01-21 @ 09:54:52
URL: http://www.miccawhite.blogspot.com/
Postat av: Mamman

Ska man hålla självförtroendet på topp.... det är alltid mer motiverat till mer träning att få vara bäst i en sämre grupp än tvärt om....

2011-01-22 @ 16:12:14
Postat av: Sofie

Ja, jag håller mig kvar i motion har jag bestämt :)

2011-01-22 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback