Blir det kanske liten vända på stan ikväll....?

Herregud! Nu blir jag riktigt trött på mig själv. Det är bara träning, träning, träning. Måste vara skittråkigt för er som inte är lika hooked som jag är...?

Som jag skrev tidigare så ska jag köra Cirkelträning imorgon fm men! Nu kom Darling hem med en flaska Champagne och tyckte att vi skulle ta en utekväll istället.
Det låter ju onekligen rätt trevligt, hehe. Både för mig och för er som läser. Då slipper ni iaf höra om min lördagmorgon på gymmet ;)

Fast just nu känner jag mig rätt säckig, blek och opiffad. Well, det är väl bara att korka upp och ta tag i sig själv!
Så får vi se vart det slutar :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så gulligt av han att komma hem med det. Jag tycker du ska gå ut och ha skoj. Jag tränar själv fem dagar i veckan och jobbar 100 timmar varje vecka. Jag har inget liv haha önskar jag hade helgerna fria så man kunde gå ut lite oftare. Ha skoj med din man och vänner Sofie! Man har bara ett liv och njut av det :) använd veckorna till träning och helgerna till nära och kära. Och glöm inte lägga upp kort :)

2011-01-21 @ 19:01:59
Postat av: Elisabeth

Håller med ovanstående talare, passa på medans man kan har tid och möjlighet.....



Njut av en trevlig Fredagskväll/natt......

Kram på dig

2011-01-21 @ 19:08:36
Postat av: Sofie

Håller med :) visst tusan är det värt att offra träningen för lite social network! Kanske inte 7 dagar i veckan, haha, men emellanåt.

2011-01-22 @ 19:15:13
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha... vad skönt och höra att du tog ditt förnuft till fånga och gick ut med din man / vänner ..hoppas ni hade en riktigt kul kväll, nu slipper jag dessutom ha ångest att jag inte dök upp :-)

Har funderat lite på premiärmilen, ja, varför inte ! dricka vin kan man ju göra efteråt :-)



Kram kram AL

2011-01-22 @ 20:43:36
Postat av: Sofie

A-L: haha, var inte du heller där?? :)

Blev det fredagsvin för dig med?

Ja! Men det vore skitkul om du oxå anmäler! Själva loppet är ju som vilket som helst, men det är ju mer peppande att löpträna om man har ett kommande lopp:)

2011-01-22 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback