Christian Louboutin

Förlåt att jag är så otroligt materialistisk nowdays. Men jag vill ha BEHÖVER de här skorna!
Finns på Natahalie Shuterman för den netta lilla summan 5495:- Tror mig, jag VET att det är mycket pengar för ett par skor... men jag tycker ändå att det är "billigt" för att vara ett par Louboutin.

Undra om jag kan unna mig ett par i födelsedagspresent. Nej fan! Jag fyller ju inte förens om 10 månader!
Kanske en namnsdagpresent? Men då får jag vänta till maj...
Kanske om jag gör riktigt bra ifrån mig på ett kommande prov i skolan. DET kan funka :)

Jag gillar att de är i skinn, de finns i mocka oxå vilket är supersnyggt! Men tyvärr blir ju mocka förstört så fort.
Well, förhoppningsvis har jag glömt dem lika fort som de fångade mitt hjärta... :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej tjejen!! Jag har precis köpt dom, du får dom billigare i USA så vänta tills ni åker till USA bara ett tips.

2011-01-18 @ 21:48:14
Postat av: Anna

Snygga!

Man kan hitta många bra anledningar till att köpa ett par skor! Tycker det där om provet låter bra,blir ju en bra sporre att plugga ordentligt! Lycka till!

2011-01-19 @ 05:47:18
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Sofie

Jennifer: Åh fy vad du gör mig avundsjuk nu! :)

Får man fråga vad de kostar i US dollar?



Anna: Skönt att du är med mig! Inte alla som förstår det här med skor ;)

2011-01-20 @ 10:03:47
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det är stor rea på nästan allt nu. Jag betala 230 dollar för dom. Jag älskar dom!

2011-01-21 @ 13:40:15
Postat av: Sofie

What!!! Det är ju typ 1700 sek???

Och jag som tyckte att de var billiga här...

Fan att man inte är i US just nu :)

2011-01-21 @ 16:37:40
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vet inte om dom rear på Christian louboutin.com också. I så fall kan du köpa dom där. Du ska verkligen inte betala det priset. Du kan ju nästan köpa 3 par av det märket för det svenska priset. Jag passa på att köpa 5 par. Dom hade skor som kostat 995 dollar som dom sålde ut för 200 dollar. Och det va 2011 sommar skor :)

Man får lust att ta en sväng ner och shoppa lite till Hahaha

2011-01-21 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback