Cirkelträning till Spinning - till ingenting - till Spinning

Hahaha, här är det toppar och dalar när man vaknar en lördagmorgon.

Ni läste kanske tidigare om min besvikelse över Cirkelträningen som var inställd...
Kastade mig in i bilen och körde upp till Östermalm för att istället köra Spinning & core kl 10. Kommer upp och frågar varför det inte kommer ut någon passbiljett ur maskinen... Då säger receptionisten att det inte är några pass idag! De kör igång fr.o.m nästa vecka efter juluppehållet!
What the fuck?!? Jag har alltså kollat på fel vecka i schemat... Pucko!

Kände att det här kan ju inte vara min dag... Bestämmer mig för att köra crosstrainer istället. Men precis när jag ska hoppa upp och börja, då kommer Spinninginstruktören!
Haha, hon hade tydligen oxå missat att det inte skulle vara något pass idag :D

Vi var ett litet, litet gäng som missat detta och kommit dit för Spinna, så det blev pass ändå! Yeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback