Dagens nyttiga frukost: kesella med blåbär...

img_2318 (MMS)

Dagens nyttiga frukost: kesella med blåbär, jordgubbar & linfrön. 2 mackrill mackor. Ett päron. Tyvärr hade vi inget grönt te ( och jag orkar inte gå ner en trappa och handla) så det får bli vatten till det. Fråga mig inte vad den lilla tabletten är, haha. Köpte en burk vitaminer när jag var i Amsterdam och höll på att bli sjuk, hittade dem nu igen så det är väl lika bra att äta upp dem. Idag ska jag köra bodypump på lunchen. Det var superlängesen! Har ju mest kört konditionspass efter nyår men nu känner jag för att använda musklerna lite igen. Imorgon siktar jag såklart på cirkelpasset kl 10. Fy Satan vad ont jag hade i rumpmusklerna efter tisdagens pass :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Nästan somm in frukost! Jag kör kesella med blandade bär/frukter (frysta som tinat i kylen över natten), knäckemacka med kokt ägg på och ett glas vatten! Men nu blev jag sugen på makrill minsann - måste kolla om det ligger någon burk i kylen och väntar på att bli uppäten!

2011-01-21 @ 14:20:51
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback