Får väl erkänna att jag har haft årets trå...

img_3744 (MMS)

Får väl erkänna att jag har haft årets tråkigaste lördag idag! Förutom träningsincidenten imorse så har det faktiskt inte hänt nåt kul. Har varit hemma hela dagen och tvättat flera maskiner, städat badrummet, gått till glasholkarna med 2 stora påsar med flaskor. Well, thats it! Trååååk! Känner lite att det är bortkastad tid att ha tråkigt när det är helg och ångrade lite att jag inte styrt upp nåt kul eller bestämt träff med någon. Hade varit trevligt med lite sällskap :( Klockan 22 kastade jag bokstavligen in handuken och gick och la mig. Natti!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja men ibland behöver kroppen få ha lite tråkigt o vila...även om hjärnan inte är riktigt med på det/Kram

2011-01-09 @ 11:24:13
Postat av: Sofie

Ja så är det säkert. Kram

2011-01-09 @ 15:43:14
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback