Fredagsfest på Sturehof, Soap Bar & Café opera

Ja som jag skrev tidigare så var kusin Emelie i stan och givetvis är det mys att boka in något skoj.
Så vid 20.00 kom Emelie & John hem till oss så korkade vi upp en flaska Champagne. Johnny som var hemma hos oss men inte hade tänkt gå ut ändrade sig och svidade om han med.
Passade på att planera lite för sommarens semesterresa som vi ska göra ihop. Nu är datumen satta, yeey!

Vid 22.30 åkte vi ner till Sturehof och käkade middag. Middag klockan halv elva? Jepps! Underbart att det finns ställen där folk glider in vid 23.30 för att äta!

Sen gick vi över till Soap Bar och drack shots och drinkar. Shots? Jag? Haha, ja de här var faktiskt goda! Men tråkigt nog var det fööör mycket folk. Det är ju inte stort där inne så man får ju stå och parera hela tiden för att inte ramla omkull... suck. När jag nästan trodde att det var dags att gå hem så ändrades planerna och vi tog en taxi över till Café Opera istället :)
Underbart!! Skönt att slippa stå och knuffas, dessutom var det grym musik :) :)

Hemma hos oss
Sturehof
Soap Bar. Johnny, John, Emelie
Jag på Café Opera
John, Emelie, Darling
Emelie
Jag & Darling
Jag


Kommentarer
Postat av: Superleggera

Hallå ni turturduvor! Trevliga bilder och sprudlande champagne! Boka in Gran Turismo Gotland i sommar så vi får en chans att träffas o partaja igen. En varm hälsning till er båda!



Hälsningar Bonden

2011-01-30 @ 13:49:21
Postat av: Sofie

Haha, Stefan anar jag... :) Kul att se dig här!

Åh, jag hörde att det är på Gotland i år men "tyvärr" är vi i Las Vegas då. Typiskt :)

KRAM

2011-01-30 @ 14:26:55
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback