God natt världen! Har farit runt hela dan ...

img_2310 (MMS)

God natt världen! Har farit runt hela dan idag känns det som. Haha, de flesta skulle nog se det här som en lugn dag, i andra människors mått mätt. Men i mina mått så har jag haft fullt upp. Skolan till 15.30, sen hem och värma maten från igår ( mitt hemlagade mos ni vet), sen iväg med bilen till Barkarby för att köpa en ny hundbur till lilla Paris. Kunde ju inte låta bli att skämma bort henne på samma gång så det blev lite leksaker och tuggpinnar när jag ändå var i farten. Sen blev det storhandling hem! Kyckling, köttfärs och fisk tar nu upp vårt kök. Samt mängder med grönsaker och annat nyttigt. Jag har blivit besatt av att laga bra mat. Imorgon tex. då ska jag baka bröd! Hårt bröd. Har hittat ett superrecept på en superblogg som jag ska testa! Delar med mig av både recept o bloggadress imorgon :) sleep tight snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback