Halloj alla pigga! Har inte haft ork att s...

img_9648 (MMS)

Halloj alla pigga! Har inte haft ork att sätta mig vid datorn idag, men slänger iväg ett litet inlägg från sovrummet så här på kvällskvisten. Det blev utgång igår, mycket trevligt! Först åt jag o Darling middag på Grodan, fiskgrytan såklart! Love! Sen gick vi upp till C5 som slagit upp portarna kvällen till ära! Wiiihuuu (förstår om alla inte känner till C5, det är våra vänners lägenhet :)) Det har vankats bebis där under förra året så det var ett tag sen vi festade ihop. Men! Det var skoj att ses igen. Sen gick vi ner till Sturecompagniet och V, blev dock inte allt för långvariga då min kärlek, hmm hur ska jag uttrycka mig...hade mer än enough av promille i kroppen :) Så vi var hemma redan 02.30. Tyvärr blir ju min kropp helt fucked up efter vodka red bull, och ändå drack jag bara en, så jag fick ihop 3 timmars sömn. Vaknade 06.30 klarvken! Suck! Så jag har ju inte varit den piggaste grisen i stian idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback