Hallojskoj! Fortfarande hos Vendela :) imo...

img_2162 (MMS)

Hallojskoj! Fortfarande hos Vendela :) imorgon ska jag överraska min kärlek på flygplatsen kl 06! Han tror inte att jag kommer, eftersom jag är ute o festar o inte kan köra... Men Johnny är snäll och kör :) så om några timmar ska vi stå på Arlanda och välkomna världens bästa!! Hoppas han inte ser det här...men nä, han sitter på flygplanet nu och kommer inte hinna in och kolla bloggen. Längtar!!!! Men först blir det fest med tjejerna!! :D


Kommentarer
Postat av: Tiniusadina

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-05-24 @ 15:03:27
URL: http://tiniusadina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback