Huset är tomt nu när Darling åkt till Thailand

Alltså... I´m so sorry, men jag hinner inte lägga in nyårsbilder idag heller!
Kom hem från middagen med Sofia & Vendela nyss, håller på och tappar upp ett bad och sen ska jag sova.

Det är onekligen lite tomt här hemma, ingen man och ingen hund.
Jag gillar att vara ensam och brukar passa på att "njuta" när Darling är bortrest lite titt som tätt :) missförstå mig inte nu, haha. Jag älskar att vara omgiven av hund och man, men man får passa på att rå om sig själv när läget är som det är. Men det är lite tråkigt så här första dagen.
Sen blir det lite extra tomt när man "jobbar hemifrån" och inte umgås med arbetskamrater på dagarna.
Nä, jag tror att jag ska passa på att ta ledigt den här veckan, haha. Chefen har ju semester så då ska jag nog göra samma sak ;)

Imorgon åker jag hem till mamma och på onsdag blir det bio med tjejerna.


Bjuder på en liten nyårsbild som ni får suga på tills imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback