Idag ska jag träna och träffa Emelie

Jag har suttit med ett arbete sen klockan 8 imorse, nu är det dags att ta tag i dagen.

Ska träffa upp Emelie strax efter 13 nere på stan. Ska ta en lunch och uppdatera lite :)
Innan dess ska jag ta en promenad runt kvarteret med Paris, och klockan 12-13 kör jag Bodypump.
Ikväll blir det middag med Emelie & John, har inte bestämt vart än. Teatergrillen var som vanligt fullt, står på väntlista men det är nog inte mycket att hoppas på...
Får se vad annars man kan hitta på. Min fantasi sträcker sig ju till Sturehof och Grodan, eventuellt Prinsen. Haha, inget fel på ställena, bara min fantasi.

Eller, jag kan komma på massa ställen! Men om det inte är jag som är kinkig så är det Darling som är det :)

Nä, nu måste jag rusa!

Oh, innan jag glömmer!
Igår testade jag PowerYoga för första gången! Inte min grej riktigt... Gillar Bodybalance mer. Det är lite tuffare och inte lika "flummigt" ;)
Fast dom säger ju att PowerYoga är tuffare än Bodybalance, hmm, kan jag inte hålla med om. Fast det ger säkert massor när man kommer in i det och vet hur man ska göra. Men jag håller mig nog till Balance ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback