Imorgon är det start för NK´s rea

Hahaha, det är jävligt svårt att få något gjort vid datorn när Paris ligger på musmattan med huvudet PÅ min hand som jag styr musen med...
Jag tror hon försöker säga: Kom nu matte så lägger vi oss i soffan och kollar på film istället.

Idag har jag köpt en ny kalender för 2011, duktig tjeeeej!
Man känner sig genast så mycket mer strukturerad när man har en almanacka, speciellt när den är snudd på tom!

Imorgon ska jag & min vapendragare Vendulla ner till stan tidigt! NK startar sin rea... Hon har siktat in sig på en väska, typ Marc Jacobs eller Mulberry, medans jag ser fram emot att få rota runt inne på Karen Millen :D
Karen Millen brukar alltid ha riktigt bra priser på rean, upp till 70%!
En jacka som kostat 3000-4000 kan man få för 1200:-, och klänningar som kostat 2200:- finns för 850:- good deal!
Men vi får se om jag hittar nåt skoj imorgon, kön till provrummen brukar inte vara nådig... och utan bytesrätt så kan det bli att man struntar i det.



Kommentarer
Postat av: Lena

Sv: åh, vad kul at du gillar den. tusen tack! :)

Bröllopsplanering är väldigt roligt. I februari skall jag på en bröllopsmässa här i Oslo, håppas på mycket inspiration den helgen :)

2011-01-06 @ 22:11:01
URL: http://www.mrssaifa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback