Imorse blev det oplanerad morgonjogg

Imorse var jag på gymmet 06.50. Normalt? Nej.
Men tack vare att min goa man var lustig imorse så var jag klarvaken redan 05.25...

Han måste ha gått upp vid 05 tror jag. Och när han ska gå så lever han om, ropar på Paris, tänder lampor mm. Säger "Darling hur länge ska du sova idag? Klockan är halv åtta".
Jaja, jag ska gå upp nu svarar jag...
Så går han hemifrån och jag kollar då på klockan. 05.25. Bussigt!
Bara för att han har jetlag!

Försökte lägga mig och somna om men icke. Jag var klarvaken. Så jag drog på mig träningsbyxorna och gick upp till gymmet :) Blev 7 km varvat löpning och powerwalk.
Väldigt soft träning eftersom jag ska köra Cirkelpass ikväll 18.30. Därför ville jag inte ta ut mig.
Tänk vad härligt det hade varit om det varit vår/sommar. Då hade jag tagit ett varv utomhus istället. Åhh vad jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå darling! Vad duktig du är! Jag är imponerad! Hur för du över dina bilder till datorn på smidigt sätt? Min bt på telefonen och datorns bt verkar inte funka så då får jag maila mig själv bilderna... Tungvint! Kram

2011-01-18 @ 12:38:07
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Sofie

Johanna: Jag sätter ner telefonen i iphoneladdaren som är i skärmen... hmmm, vad luddigt det blev, haha!

Men jag sätter bara i den där så läggs de in precis som när man överför från vilken kamera som helst. Men jag har oxå suttit och mailat mig själv förut, tar massa extra tid.

Messar över en bild till dig på whatsapp så får du se hur det ser ut.

2011-01-18 @ 20:01:32
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Lotta

Längtar också till våren och sommaren. Eller åtminstone tills det blir ordentlig barmark så man slipper halka runt och leka bambi när man är ute och springer!

2011-01-18 @ 21:00:56
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback