Jag är så sjukt pysslig i köket nu för tid...

img_2273 (MMS)

Jag är så sjukt pysslig i köket nu för tiden! Hade ni inte tror för några månader sen va?! Att JAG skulle slänga ihop hemgjorda pannbiffar med hemgjort potatismos! Och inte nog med det! Med köttfärsen som blev över var jag spontan och rullade köttbullar! Ja herrejesus, det här verkligen nåt nytt . Istället för att springa ner på första bästa restaurang som vi är vana vid :) men så blir det när man har all tid i världen om dagarna, and I love it! :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Smarrigt! Jag tycker det är grymt kul att laga mat, fast just nu är det lite begränsat eftersom vi bor temporärt i en liten lya med två kokplattor och en superrisig ugn. Men om tre månader får vi vår nya fina lägenhet och då jädrar ska det lagas mat som aldrig förr!

2011-01-25 @ 20:57:13
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback