Lördag med tjejerna, sen till Arlanda och möta Darling

Jag hade verkligen en kanonkul kväll igår!

Vi började med middag hemma hos Vendela. Johanna hade köpt med sig mat från jobbet, och eftersom hon jobbar i Uppsalas Saluhall så vi frossade i gott småplock från Feskarn. Hummersoppa, pajer, räkor, aioli, scampi....Himmelskt gott!
Lite Champagne, vin och drinkar och partymusik på det så hade vi fått så vi täckte alla sinnen :)

Hoppade in i en taxi och åkte ner till Hell´s Kitchen strax efter 01 (tror jag klockan var...) Drog direkt till Hell´s trots att det var tidigt. Men jag föredrar att komma in så man kan "barhänga" i lugn och ro innan det blir fullt ös.
Hade riktigt kul!!! Vi dansade och svepte drinkar :) Bra musik var det oxå. Tror vi alla var riktigt nöjda med kvällen :D

Och vi är ju inte de som ger upp i första taget. Så vi rullade ut därifrån vid 05 när dom stängde. Snabbvisit på Mc Donalds sen hem. Jag hade ju en viktig uppgift som väntade, hihi.

Som jag skrev tidigare var Johnny gullig och erbjöd sig att följa med och hämta Darling på Arlanda. Grymt! Och under nattens festande som kom vi på att Darlings "syrra", Vendela, oxå skulle med :D
Planet var en timme försenat, så vid 06.30 stuvade vi in oss i bilen. Jag, Vendela, Johnny, Paris, ett "välkommen hem" plakat och lite smått och gott att tugga på.
Sååå kul att överraska!!! För överraskad, det blev han :) :) Han hade ju inte alls räknat med att jag skulle vara där, eller Paris. Ännu mindre att två av hans vänner oxå skulle vara det.
Träffade på Elisabeth som var på Arlanda för att hämta P.Jocke. Hon hade oxå varit vaken hela natten, men inte av samma anledning som oss. Hon kom direkt från jobbet. 

Inte förens vid 08.20 steg Darling ut genom ankomstgrinden. Hemma var vi vid 09.30. Ut med Lörsan och somnade tillslut vid 10.30, som 1,5 timme sen var jag klarvaken tack vare red bull vodkan som jag drack under natten... Men på eftermiddagen, vid 14-tiden, då somnade jag ordentligt och sov till 19.30, haha. Hoppas på att kunna somna snart igen.

Middag!
Värdinnan slår sig ner :)
Sofia
Jag & Vendela
Vendela & Johanna
Vendela, Johanna & Jag
Vendela på bardisken
Det blev några drinkar...
Jag har laddat upp inför resan till Arlanda
Paris ville vara först att möta Husse!
Vad fint vi knåpat ihop!
Vendela & Johnny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback