Sent omsider.... Mitt 2010

Som många andra har gjort så kom jag oxå på att jag ville göra ett "Mitt 2010"
Jag har ju inte, som tidigare år, gjort något drastiskt. Som tex att gifta mig, förlova mig, skaffa hund. Nä, 2010 får jag nog se som ett resans år. Vad sägs om 6 semesterresor.....
Har säkert glömt en massa skoj, men detta var det jag fick ihop lite snabbt :) Hur har erat  varit?


JANUARI
Vaknade upp på årets första dag i ett soligt Thailand. Nyårsafton hade spenderats på Surin Beach tillsammans med vänner 


FEBRUARI
Bestämde mig för att göra en Detox och rensa kroppen :) Fy vad jobbigt det är när man blir sugen på "riktig" mat. Men det känns väldigt bra efteråt!



MARS
Jag VANN en Gucciväska (värde ca 8000-9000)!!! Jiiises! Att jag dessutom fick en telefon värd 4000:- i vinsten glömde jag nästan bort, haha. Tack snälla radiostationen "The Voice". Väskan hamnade hos HEELT rätt person vill jag lova :)



APRIL

Firade påskveckan i New York tillsammans med Jocke & Helen. Helikoptertur, shopping, turistande... ja sånt man gör i NY!





MAJ
Åkte upp till Sundsvall och hälsade på Kusin Emelie! Myyys.
Flög till Amsterdam tillsammans med Vendela, Johanna & Sofia! Myyyys.




JUNI
Sprang Stockholm Marathon!
Sprang Parloppet.
Slutade på mitt jobb som jag varit på i 4 år!
Åkte till Grekland en vecka över Midsommar tillsammans med Celle & Jo!





JULI
Började på nytt jobb.
Åkte till USA med Darling på en liten drömresa! Reste runt i 3 veckor! Niagarafallen, Cedar Point Ohio (sjuka bergochdalbanor!), Baseball i Denver, Fridlufsliv & fest i Aspen, Bilade från Aspen till Las Vegas med stop vid Grand Canyon.






AUGUSTI
Kom hem från USA i mitten av augusti
Sprang Midnattsloppet.
Annars flöt livet på som vanligt, träning, fest och mys.


SEPTEMBER
Sprang Stockholm Halvmarathon.
Sa upp mig från nya jobbet.
Var nöjd över att Moderaterna vann valet.
Var på Joe Labero och blev uppdragen på scen.


OKTOBER
Skräckupplevelse när jag skulle laga hål hos Tandläkaren.
Sprang Hässelbyloppet på personligt rekord!
Halloweenfest hos Johanna.


NOVEMBER
Blev inlåst i bakluckan på bilen! Klant!
Målade om och fixade nytt i sovrummet.
Fyllde år!
Renoverade Vendelas Walk in closet när hon var i Norge.


DECEMBER
Åkte på skidresa till Österrike en vecka över jul! Lärde mig åka skidor, superkul ju!
Nyårsfest hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback