Myskväll var det ja :) sprang ner på ica o...

img_2105 (MMS)

Myskväll var det ja :) sprang ner på ica och köpte smågodis, poppade jag mig en skål med popcorn, sen kröp jag upp i soffan med ipaden i knät. Helt rätt såhär när klockan blivit så mycket att partytsuget  lagt sig. Har laddat ner massa favoritappar, favoritbloggar och favoritsidor, så nu är den så gott som made for me! Så går det när man åker utomlands och lämnar mig med leksaker, höhöhö! Nu har jag tryckt i mig alla popcorn, allt godis och svept en flaska vatten. Sängdags kanske?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta du!! :)

Kram

2011-01-07 @ 23:08:49
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Pia

Bra jobbat på en fredagkväll ;) kram

2011-01-08 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback