New Lipps på torsdag

Nu har jag bokat tid!
På torsdag är det äntligen dags för lite påfyllning av Teosyal i läpparna :)

Sist jag var på Lifestyle Clinic var i början av juni om jag inte minns fel. Jo, det stämmer, det var bara några dagar innan Stockholm Marathon så jag är lite lagom blå om läpparna på bilderna, haha.

Hade egentligen tänkt sluta upp med det där, känner inte att det är jätteviktigt att fylla dem och vill inte skapa ett beroende. Men nu när det börjar gå ur så tycker jag att det är lite tråkigt ändå... Jag tycker ju att det är fint med fylliga lipps :)

Och va fan, man lever bara en gång är ju mitt lilla motto så nu blir det så.

Lite blåslagen under Marathon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback