Nu är det städat efter nyår, tre & en halv timmes slit :)

Hej hopp!

Här har ni mig! Fullt upp även denna dag! Herregud, om året fortsätter i den här takten....

Idag började jag dagen med att träna. Var upp till gymmet på Östermalm och körde Crosstraining 50 minuter, det fick bli årets "mjukstart".
Sen åkte jag till Uppsala, hälsade på hos Mormor & Morfar innan jag åkte vidare hem till Mamma. Var inte tillbaka i Stockholm förens 18.45 och då hade jag inget annat val än att ta rätt på elendet i köket efter nyårsfesten.
Jag började kl 19.00 och var klar... NU! 22.30. Det är 3,5 timmes städande!

Tyvärr så upptäckte jag att mår disknaskin inte diskade rent efter att jag kört första vändan, så jag fick diska allt för hand! Exakt 78 glas & koppar, 31 tallrikar, 54 bestick + övrig disk såsom skålar, serveringsbestick och matbläck.
Och lagom tills jag var klar med allt så hade diskmaskinens rengöringsprogram kört klart. Yeeey.

MEN! Nu är det rent och fräsht här hemma igen!
Tro mig, jag brukar inte låta skiten stå så här länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback