Nu har jag två snabba tankar. Nr1. Varför ...

img_3871 (MMS)

Nu har jag två snabba tankar. Nr1. Varför säljer dom inte popcorn på biografen Sture?? Äter inte folk på Östermalm popcorn när de går på bio?!?! Självklart går det inte att sitta på bio utan popcorn, så jag och Dulla skyndade med raska steg bort till Rigoletto på Kungsgatan och köpte 2 STORA bägare :)  Nr 2. Gud vad jag är imponerad av Malin Åkerman! Ni vet den "svenska" hollywoodskådisen... Så otroligt positiv och charmig! Och att hon dessutom kör intervjuer på svenska och får oss att se henne som "en av oss svenskar" trots att hon knappt bott här ger än mer pluspoäng! Har bla sett henne på nyhetsmorgon och hört henne Sommarprata och hon bjuder verkligen på sig själv. Ja, henne gillar jag!


Kommentarer
Postat av: Anna svarar:

Det är väl en självklarhet att man ska ha popcorn till bion?!

2011-01-06 @ 09:37:13
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback