Nya läppar på Lifestyle Clinic

Sådär ja, då var det färdigfyllt för den här gången :)

Denna gång var det en ny läkare som utförde behandlingen, Christian. Jag som är något av ett kontrollfreak blir ju genast skeptisk. Under de få minuter som det tog från det att jag såg att det var en ny person tills det att det var dags att gå in så hann jag tänka typ ALLT.

Min fantasi skenade så mycket att jag trodde att den gamla läkaren, Silvia, hade slutat på stört och så hade de fått ta in första lediga person.
Att han säkert var läkare i sitt hemland men aldrig gjort fillers förut.
Att han inte hade en aning om vad han gjorde med andra ord.


Haha, min skepsis var helt obefogad. Det blev superbra och lika snyggt som alltid :) Själva ingreppet var klart på mindre än 10 minuter, snabbt och fokuserat jobbade han.

Men ändå, när jag gick var jag tvungen att luska lite även fast jag var nöjd, man vet ju aldrig... Ville veta om han var ny där och vad han gjort mer...
Haha, det visade sig att han bla. driver en egen klinik på Strandvägen, kommer till Lifestyle och jobbar emellanåt, och har MER än massor av erfarenhet från flera års studier och jobb inom skönhetsingrepp.

Rekomenderar er verkligen att gå till Lifestyle om ni ska fylla läpparna.

Om ni tycker att jag ser rödgråten ut på bilderna så stämmer det :)
Inte för att jag grät med flit. Men när man ligger där så rinner tårarna även om man inte känner det.



Kommentarer
Postat av: Pia

ajajaj, ser ont ut ! hur ofta gör du det där? det blir ju snyggt, partypingla där :)

kram

2011-01-27 @ 14:42:34
Postat av: Sofie

Jodå, det gör rätt ont... :)

Men denna gång var det faktiskt inte lika illa som de andra, troligtvis för att jag satt med bedövningskräm i 30 minuter.



Efteråt känns det inte alls. Men just när de sticker så är det onekligen lite som tortyr... :l

2011-01-27 @ 15:00:16
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Anonym

har funderat på att göra på samma klinik.. men vet inte hur mycket jag vågar lägga i egentligen?!? dina läppar blev ju jätte fina..hur mycketla du i?

kram

2011-02-25 @ 20:24:18
Postat av: Sofie

Dom är jätteduktiga där!

Dock kände jag mig ju lite skeptisk mot hur han var till sättet... Inte sådär övertrevlig och piffig som klinikpersonal oftast är :)

Men resultatet blev ju grymt, och det är ju det viktiga!

Även Silvia, som jag har gjort hos tidigare på Lifestyle, var jag skeptisk mot till sättet men det blev super!



Jag lägger in 1,0 ml.

Jag la in 0,6 första gångerna, men nu fyller jag med hela sprutan. Det blir perfekt tycker jag.



Om du är osäker så kan du ta med en bild på dina "favoritläppar", så kan dom avgöra hur mycket som behövs för det resultatet.

2011-02-25 @ 22:23:03
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback