Powerwalk runt Brunnsviken i solen

Ahhhh, fy tusan vilken skön start på dagen! 14 km powerwalk i strålande sol!

Laddade upp med en nyttig frukost. Det kan behövas efter gårdagens frosseri, haha! Vill ni veta vad jag fick i mig igår? Nä det vill ni inte, haha, men jag ger er det ändå!

Frukost: Ostbågar & vatten
Lunch: Pizza Hut
Mellanmål: Grillchips
Middag: Pizza med chilibearnaise
Kvällsmål: Popcorn och smågodis

Inte okej!!! Ändå var jag inte superbakis, jag var iofs jävligt trött då det bara blev 3 timmars sömn natten till lördagen. 

Haha, men det tar jag igen nu, åter till normal och god mat :)
Drog med mig Darling ut på en runda runt Brunnsviken. Det tog ganska exakt 2 timmar, sååå skönt!
Lite halkigt var det, men det är bara bra eftersom småmusklerna i rumpan och låren får arbeta lite extra :)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Härliga bilder! Det blev en liten promenad i solskenet för mig med, sen har det varit en massa måsten hela dagen. Men jag fick med mig mamma på ett pass idag, det var riktigt skönt!

2011-01-23 @ 19:30:36
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Anna

Härliga bilder!

Kan väl hålla med om att kosten inte var så välbalanserad precis, men vad gör det om 100 år?! Ibland måste man få äta precis vad man känner för tycker jag!

2011-01-23 @ 19:34:36
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Lotta

Vad konstigt, det hände samma sak för mig. Undrar om det funkar nu?

2011-01-23 @ 20:02:59
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback